onsdag, november 02, 2011

Planlagte kurs med Morten

Her er en liten oversikt over kurs jeg planlegger å holde den nærmeste tiden:

Stimuluskontroll for klikkerhunder (Trondheim)
Dette kurset går over 5 mandager fra og med 21. november, så her er det bare å melde seg på med en gang. Stimuluskontroll er et av mine favorittemner, og jeg liker veldig godt å holde kurs i dette temaet. Se mer informasjon her

Canis KlikkerINSTRUKTØRkurs 2012
2012 år blir det niende året dette kurset blir arrangert. Kurset er meget populært og har mange søkere til de 12 ledige plassene hvert år. Hvis du ønsker å instruere andre hundeeiere i klikkertrening er dette kurset du vil ha med deg! Instruktører er meg selv, Cecilie Køste, Eva Bertilsson og Emelie Johnsson-Vehg. Les mer om kurset her

KlikkerTRENERkurs trinn 2 (for videregående klikkertrenere)
Dette er et nytt kurstilbud for klikkertrenere som virkelig ønsker å finslipe trenerferdighetene sine (men som ikke nødvendigvis ønsker å ta et instruktørkurs). Jeg kjører dette kurset i Trondheim neste år. Kurset går over 16 mandagskvelder jevnt fordelt over hele året. Les mer om kurset her

Elitegruppe RUNDERING 2012 (Trondheim)
Dette er kurset for deg som tar runderingstreningen seriøst og ønsker å konkurrere, eller kanskje godkjenne hunden din som redningshund. Kurset går over 4 helger jevnt fordelt over året. Les mer om kurset her

Håper å se deg på kurs snart!

Ingen kommentarer: